fredag

hade en sjukt rolig utgÅng i onsdags. igÅr firade vi basse tjugo År sen blev det utgÅng igen spontant. hade det jÄvkigt kul dÅ med, somnade runt sex imorse haha... dagen i all Ära Åkte jag med klassen till vÅr mentor och hade det mys vid poolen osv. nu sitter jag och vÄntar pÅ tÅghelvetet.. ska jobba lite extra ikvÄll i linkÖping.
sara

Hottemptations Kommentarer
Postat av: carro

bästaste! kände mig levande igen kan ja lova, måste ha fler sånna kvällar i sommar! :D <3 inte att vi ses en gång i halvåret nu måste vi skärpa oss! :) <3

2012-06-09 @ 14:00:01
Postat av: carro

bästaste! kände mig levande igen kan ja lova, måste ha fler sånna kvällar i sommar! :D <3 inte att vi ses en gång i halvåret nu måste vi skärpa oss! :) <3

2012-06-09 @ 14:00:09

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0