HAPPY DAY.

Jag igår.

Har haft en toppen dag! Fick G i matte B kursen. en sådan ångest jag har haft och gråtit blod för den där jävla kursen. men jag klarade det, idag :D Sen sola jag med milla och åt paussallad och fika där. Därefter gick vi upp till friskis och gymma och körde crosstrainer i över en timma. faan vad vi är bra. Nu: dusch, sen ska familjen fira mig hihi med god mat och efterrätt, för mitt slit med matte kursen. good day!♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis igen bäste du:) så jävla skönt o slippa se den där boken;)

2012-01-25 @ 19:46:32
URL: http://www.camilll.devote.se
Postat av: sara

Hihi tack bästa! hahahah så jävla sant, ren lycka <3

2012-01-25 @ 21:12:16
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0