Been drinking too much for sure




Bilder från Bellas blogg.

Hamnade lite för mycket alkohol i min kropp igår vilket man fick tillbaks för idag. Säger som Sara en helt okej kväll! Har bara ridit min ponny idag och degat i sängen och ett glas med is och cola står brevid mig. stor ära maah
MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: matilda

hej kan inte ni lägga in vilka killar ni varit tsm med i livet o blogga oftare pussss

2012-01-16 @ 16:44:46
Postat av: j

matilda, du skriver ju att du är i stallet och rider och så. kan inte du lägga ut några bilder på din ponny /häst då?

as nice blogg!

2012-01-16 @ 16:49:44
Postat av: Felicia

Måste bara säga att jag tycker att du passar jättebra i blont hår Matilda! :)

2012-01-16 @ 19:51:34
URL: http://feliciasblogg.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0