How I wish that I never grow old


Tvillingsyster och jag i Mallorca år 2009.
"And in this crazy life, and through these crazy times ,It's you, it's you,
You make me sing, You're every line, you're every word, you're everything.
So, La, La, La, La, La, La, La
So, La, La, La, La, La, La, La...."

Haft ett härligt lov en sålänge. Firat en artonårig vän på finresturang, minnesväckande kväll med en gammal vän, bigbrotherkväll med vänner, en urmysig kväll/natt med gamla goda vänner, fikat i staden, bubbel och myskväll/natt med söta vänner där jag kom hem ifrån idag, vart då en fika med pappsen ikväll och därfter har jag fastnat vid tvn och datan. Kände för nån minut sen att livet sög tills jag skrev med egna händer vad jag hade gjort dessa dagar. Vart då påmind om vilka underbara vänner jag har runt om mig och hur mycket dom betyder. Sovdags för mig nu, hörs tillsvidare
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0