Mobil - pics

Lite bilder från senaste veckan.
Efter utgången i lördags har jag varit på middag hemma hos pappa, varit på bio med min vän Crille, Fille och Martina - Snabba cash 2, börjat skolan idag (vilket känns sjukt, är sommaren redan över?? buhu), ätit lunch på stan (standard första skoldagen) med tjejerna i klassen (som jag saknat!!), fikat med bästa Jesper, varit på vårdcentralen, fikat med Clara, Bella och Tilda. Så det blev en lång och härlig dag med roligheter med bästa! Imorgon börjar vi kl.14 och jag hittar ingenstans att ladda ned Gossip girl season 5 ? FML.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: carro

vart har du köpt den där vita tröjan? grymt snygg :D

Svar: Från Åhlens i våras!
sara nilsson

2012-08-23 @ 19:12:16

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0