Learn from the best


Bild från igår på mig!
Tagit det lugnt idag, haft en körlektion och hängt med Clara och hennes lillsyrra!
En sväng på hagebycentrum sen begav jag mig hemåt igen. Min vän Petter kom hit senare.
Vi har varit ute och gått långpromenad och druckit kaffe.
Sitter nu och hänger med Sara och Petter, blir en sleepover för oss alla i Saras rum.
Imorgon börjar praktiken igen!!
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0