Fresh

Provade serveringskläder och fixade praktikplats på skolan idag, då var det dags för det iår igen.. från måndag och 8 veckor framåt. Dock 4 veckor i Sverige och 4 veckor utomlands. Känns sjukt att gå sista året nu men ändå skönt, vet ändå inte vad jag skulle viljat jobba med eller plugga vidare med nu? bara tanken får mig att dö. Fixade lite ärenden på stan sen for jag vidare till Linköping. Mötte mami och matilda så åkte vi till Ikea. Åt thaifood hihi sen mös runt. Fick med mig lite hem även påslakan, så sköönt. Blev tokig och städade mitt rum och rensa från topp till tå, så blev klar för en halvtimma sen. JAG ÄR SJUK. Börjar 8 imorgon. Dör redan. natti

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0