Utgång

En bild från igår.

Blev jobb söndag och måndagen med. Så jobbade hela påsken men fick en massa timmar så det är tummen upp! Annars då? Har umgåtts med kåååmpisar under lovet och igår drog vi en utgång ett härligt gäng till Hugo. Jag hade kul, jag var inne i dimman! HELL YEAH. Idag har jag sovit mig igenom dagen, arash och linder kom och umgicks med matilda och mig nu, smakade våran ljuvliga kladdkaka vi mecka ihop. Nu blir det grey's anatomy med tvillingen sen syskondag med roligheter imorgon! PUSSS

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0