men moln kom ivägen.

Lååång dag i skolan, sen en visit på banken igen. Tror jag har fixat det nu med nytt bankkort och grejer .. inte min grej :( mammas grej jöö. Millis kom hit med lite go-fika så satt vi i kvällssolen i två 2 och prata och hade det bra. Stoffe och matilda kom sen med, softade. såg dh och bb med mina 2 sen<3. got to love it! NP i svenska B imorgon, ska läsa häftet nu som jag hade glömt. fuck off

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Felicia

Så vacker du är sara!

2012-04-26 @ 15:48:43
URL: http://feliciacharlotta.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0