Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

onsdags, (mobil-bilder).

Jösses allt har gått i full rulle. gått ut 3 kvällar irad med världens bästa människor, fan vad kul vi har haft! Bästa människorna haha helt klart. Har även hunnit med trerättersmiddag hos pappa! Idag gick jag upp (efter 3 timmars sömn) för jobb, jag mådde väl inte så bra. Kom en hel drös med vänner och åt haha, dem skulle till Elmia och stannade till för burgerking käk. Var kul att se lite mer ansikten man känner igen där borta än t.ex. Anders Bagge som man tog beställning av för några passerade helger sen. Haha! Så jävla trött, själv en lördag .. det är inte likt mig men jag tackade nej till party ikväll. Mysigt det med, nyduschad, nybäddad säng och nystädat rum. Imorgon vankas det jobb igen!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0