BILDBOMB KRETA -11


Lite bilder vid Hamnen. Lite fettobilder. Lite av det fina och lite av allt.

Känns förlänge jäkla sen jag åkte iväg någonstans och jag vill vekrligen inget hellre än att komma iväg härifrån nu.. Är trött på allting, på mig själv främst av allt, och våran allt förtråkiga stad! Efterallt, kan jag verkligen gråta till att man aldrig upplever exakt samma sak två gånger, hur gärna man än vill och försöker. 1 minut. 1 sekund. Just då.
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0