PEACE

Två månader gammal bild på mig kanske.
"jag skulle göra vad som helst för att slippa den smärtan, jag skulle byta mitt liv för att känna fred"
En mening som berör mig enormt just nu!
Igår kväll hade jag tacomys med saris och mami sen drog jag på tjejkväll i smedby med tjejerna i klassen♥ sov hos Clara sen! Vi vaknade skapligt och begedde oss mot stan, solning och en fika med Ida blev det. Åkte till min älskade far ett tag, blev kaffe, gitarr och lite goa låtar! Senare ikväll i mitt händelserika liv har jag tränat min ponny och umgåtts med milla, sara, jacke och jerre ett tag. Nu ska jag sova. GOD NATT!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0