Halloween 2011



3 bilder by Bellie från igår på Disas maskerad/födelsedagsfest! Jag är städerskan...

I sista minuten som vanligt som jag skrev igår angående maskeradoutfiten blev det förra årets dräkt, en fransk städerska, ja tråkig!  Men som min mamma säger det blir inte mer än vad man går in för, vilket man ser! Hade en skit kul kväll iallafall med massa sjukt härliga vänner omkring mig! best♥ Lägger upp mina bilder framöver.
Vaknade med en jesper i sängen, avundades honom NÅGOT när jag begav mig av till jobbet på förmiddan. Fan så seg! Ikväll vankas det mys med Sara och Bellie. Lov wihi
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0