The heart has been paid


Bild från Maj på mig när jag och Jesper var i Spanien. En ogilla look.

Nattuggla.. Sara har skrivit lite vad jag oxå har haft för mig med. Men great dag på praktiken. Klippte Saras hår, Schamponera Bellas hår och lunchade sedan med dom två på Paus. Därefter klippte jag Crilles hår. Blev upphämtad av Millus och Sara på stationen lite efter 7 ikväll och vi har bara chillat osådär. Deg i Saras säng- Grey's och SATC. Har en kort skoldag imorgon och fårse vad som händer därefter. Jag ligger i min säng och försöker sova nu iallafall.

If we learn from our mistakes, why do we make them again? And how can we move on if we never can forgive ourselves for our own mistakes?
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0