söndag.

jonna, bella, tilda, jessica och jag. bild från augustifestivalen 11.

Helgen i sig har gått fort som vanligt. fredagen såg jag bio - Breaking Dawn! Mycket bra, fin, grym (älskar twilight!!!). Gårdagen hade min skola öppethus då jag bakade kladdkaka&pepparkakor. väl efter 6 h var vi klara och då kom lite vänner hem hit för o tagga kvällen! Vi hamnade hos petter vart efter där aloholförtärades i mängder haha. Drack sent till imorse och idag gick jag, tilda, clara och petter till Domino pizzeria för bakiskäk. NU: död i sängen.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0