BE STRONG


2 på mig från Grekland -Aug.
Tänk att gå där nu påväg ner tillhavet för en heldag på stranden i heta solen. En Iskall coola, ett hav som knappt svalkar och sen hoppa i alla skuggor för att inte bränna fötterna i sanden.
I wanna get away :(

Haft en jätte mysig kväll med Sara och Sara ikväll annars, fikade och pratade och det är så kul med Sara F för när vi ses är det som att det inte gått en dag sen vi sågs sist. Självklart sjukt kuuuul ♥ Bumbi.
Jag har även varit i stallet i 3 timmar ikväll och tränat min ponny. Nu kommer Jesper hit och jag ska sätta igång plugget med. Bu alltid i sista sekund!
Men först ett sex and the city avsnitt som alla vardagar kl 23 :)
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0