16 november.

SJP.

Varit i specialköket med Emelie idag. gick fort. sen gick jag till sallong skvallertorget där matilda har praktik. där hon färgade mitt hår, blev något chokladbrunt med några ljusa inslag av slingor. helt spontant och inget huvudtänk innan. hon och frisören fick nästintill hänga julgranen som de ville. Blev bra tycker jag efter 2 ½ h i stolen! var så less på mitt. sett bästa grey's och satc med milla och tilda ikväll! :) GODNATT.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0