Friday Pictures!






Hos bebbsan (Gurra som jag säger) i fredags hann jag bara ta dessa bilder tidigt på kvällen innan min kamera dog, BUHU! Inväntar förhoppnings bilder från de andra.
Hade en super kväll med tjejerna som jag redan skrivit tidigare. Chillade på terassen med drickspel osv.. Sedan vart de grillning och käk. Roade oss även till dansspel på wii, haha så jäkla kul! Gurra fyller år imorgon så vi firade henne i förskott!

Och sen har vi haft en crazy kväll/natt igår tills idag som ni får veta mer om sen , haha dör!
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0