Some say love it is a flower.


Still day6 in Spain-Monday the 23.
Det här inlägget är fortsättning på mitt förra inlägg från Spanien.
Efter en lång soldag bestämde min älskling och jag för att ta en egen kväll tillsammans i staden Torveija. Vi gick på en sotr marknad och inhandlande lite småsaker var. Jag älskar markander, man hittar så mycket kul :) Kolla stora hatten jag pröva tillexempel och de barnsligt coola brillora vi prova haha! Efter det senare på kvällen gick vi till en jätte mysig restaurang, drack vin, pratade och åt god mat! Och min underbara kille köpte även en ros till mig när en säljare med massa rosor gick förbi. Åh jag älskar min Jesper så mycket, finns inte ord! Världens finaste person äger mitt hjärta♥
MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

fyfan va söta ni är!!

2011-05-31 @ 23:45:28
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0