don't belong here.


Gudarna ska veta hur skönt det var att springa, att röra på flärret. Annars då? nae inget. se en film ensam kanske. ta en dusch. känner mig emo. tomt hus, bara jag och teddyvovven! Saknar min tvillingsyster så jag dör!

Losing him, the only one who’s ever known
Who I am, who I’m not, who I want to be

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0