26 maj.

Spanien 10.

Idag var jag och fixa matten på morgonen och har nu många lediga dagar framför mig för jag är näst intill klar. Gick på stan med Jessica efteråt och sedan mötte upp mami. vi luncha på salladsbaren, mumsigt sen gick vi på stan så fick jag lite shopping. bästa hon <3 har solat och är i Eva lund nu. Har ätit gott grillat här hos Crille och tidigt imorgonbitti flyger vi till Berlin!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Martina

Trodde ni gjort slut? Men inte längre eller? :)

vem gifter sig? =)

2011-05-27 @ 16:28:56
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0