JE T'AIME PARIS


Ph: Jag i Paris (Juli-10).  Andra gången vi var där. Världens finaste stad av vad mina ögon har åskådat!

(Hehe gick i franska i 3år och minns ändå inte hur man skriver "jag älskar" på franska.. Därför rubriken kan va heltfel!)
Som Sara skrivit hade vi en jäklans bra lördag i vånga igår! Idag chilla vi här hemma med tjejerna ett tag och sedan har jag fortsatt så! Mami kom hem med thaimat och sedan har jag checkat Stockholm-Båstad, ny serie!
Skärckis med Sara och Crille har det med hunnits med. Jag saknar min fina kille! Men nu ska jag istället gå och lägga mig ensam i min säng.. Börjar 10 imorgon vilket vi är glada för! :)
GODNATT /MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0