snödrops

idag var vädret jättefint så jag och benjamin bestämde oss för att åka hem till mamma.
Knäppte 3 bilder när vi var ute & gick en runda. blev lite snö-dropps-plock!


Det är nästan alltid ''julafton'' när jag åker hem till mamma. Det finns nästan alltid brev & paket som jag kan öppna. idag var det några navelsmycken + arm, vristlänk. Sedan ett par levis jeans med som jag ska klippa av till shorts.- snyggt!


imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka in till stan & sen vidare till lkpg. Denna vecka som kommer, kommer vara fullspäckad med lite sömn så vi sover förfullt nu när vi får tid haha.
Nu ska vi se big brother i sängisen 
kramisar








Evelina


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-20 @ 11:55:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0