söndag.



Släpper en massa bilder från en sommarkväll hemma hos Julia, för den var så härlig för att mitt hår var så fint och blondt där och för att jag var brun. något som inte skulle skada nu.. Återigen är det söndag. jag gillar söndagar faktist. sov med min kille till över 2 idag haha? har varit ute på hundpromenad och fixat och trixat. Nu blir det göra mat med tilda sen SOLSIDAN. förtsätta plugga därefter.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

ofta du pluggar då???

helt otroligt vafan :O

2011-03-06 @ 20:46:22
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: emma

shiiit vad snygga ni är matilda och sara!!

Älskar ditt hår på bilderna matilda du passar jätte bra i blont hår måste jag säga :)

2011-03-08 @ 20:18:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0