I'm like inception I play with your brain



Dagens outfit. Vit skjorta - Monki, Militärgrönt linne - Gina tricot, Skinnbyxor - Zara, Örhänge - Min vän Milla som gjort det själv. Hade skinnjackan på såklart!

Jag kan inte annat än älska örhänget som Milla gjort till mig, har tappat en fjäder men det gör ingenting alls tycker jag. Nu är min fina kille här. Min stora syster som fick körkort igår har erbjudit oss skjus till stan sen! Crille har nämligen fixat två biljetter till en teater inne istan ikväll, spännande och kul!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0