You can take my breath away


Ph: Min älskling och jag. Egypten-10
Åh vill ha en tid för oss två. Resa bort och upptäcka nya saker! Sometimes we just have to get away. all of us!

Hejhej! Ska dra lite om min dag bara, skola 08.20-16.00.  Bebban och Dullie la slingor i mitt hår där och Ida toppade det. Vart ganska najs! Ni får antagligen bilder på de imorn (sara har kameran). Gick och sola idag igen därefter med Ida, Petter och Milla! Ikväll har jag ridit min lille ponny och sett bästa grey's och bigbrother.
Nu ska jag ut en sväng med lillskiten som måste ut och göra sitt.. Sen ska jag checka dr.90210.
Ciaoo / MATILDA




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0