från den ena till den andra.


Jessica och jag


Bella!


Milla och Matilda!


What a day!! Jag har haft en underbar tisdag med underbara vänner. slutade tidigt, halv 12 i skolan. Blev hem till Jessica med Bella då och satt i solen med godsaker och prata om allt och inget i några timmar och bara njöt i solen. sedan åkte vi vidare hem till min altan, då milla och matilda kom med. efter att solen gått ner gjorde vi hemmagjord pizza! vi chillade till med lite kortspel, tv tittande och massa prat också. Jessica åkte hem för en timma sen och vi har sett DH och BB. Vilken super dag va? Kolla bara bilderna vad vi softar haha. I love you gaaals!  BTW ÄR LEDIG IMORGON WÖHÖHÖH!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bumbi

tänkte precis kommentera " fan va ni softar " så såg jag nu att du redan hade skrivit det. hahaha, att ni softa alltså. heheheh intresseklubben antecknar denna kommenterar

2011-03-23 @ 17:48:51
Postat av: sara

om man kunde gilla kommentarer skulle jag LÄTT gillat den där kommentaren bumbi ;)

2011-03-23 @ 19:44:29
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0