faceless fashion

Jag har precis ätit min supergoda frukost som består av två avokadisar ett äpple + grönt té! Blir både pigg och mätt på frukt, min mage säger ifrån åt något maffigare som tex mackor medmera på morgonen.. Jag är nöjd!

 

Vädret är fantastiskt fint så jag tänkte gå ut och springa ett par km när min man kommer hem. Idag försov jag mig dum som jag är. Synd att jag har 1,5 timmes restid till skolan, missar jag bussen, missar jag nästan hela skoldagen. Dock ganska skönt en fin dag som denna..

 

Igår blev det lite shopping, carlings har massa rea så köpte lite shorts, jeansjacka, tröjor medmera. Mina nitar från FashionbyyouUF kommer vilken dag som helst så då blir det att börja rippa & klistra jeansshorts+ jeansjacka/ jeanstyg utihuvudtaget.

 

Tips:  Gå in på tradera och sök på exempelvis Levis jeans. Finns massvis med jeans för endast en krona! (Köpte ett par levis förra veckan för 1 spänn) Klipp av dem till shorts och klipp/ rippa lite så som du vill ha dem. Köp jeansfärg eller nitar eller vad du tycker är snyggt! Sedan har du ett par jeansshorts du vill ha på dig varje dag. tro mig.'

 

Jag har inte varit så inspirering'' galen men på senaste veckorna så sitter jag och klipper ut bilder ur tidningar såsom modetidningar, heminredning, klistra och klippa medmera. Om man ger sig själv en chans att kolla igenom lite och börja, så finns det inget stopp! Underbart + att inspirationen till kläder, färger, mönster flödar!

 

 

 



Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0