en liten sneakis

God kväll. Jag har pluggat något så förskräckligt, känns superduper bra! Jag är så dåligt på att ta tag i sånt jag tycker är tråkigt, annars är jag snabb som en flugvinge att fixa & dona, så jag är jättestolt över mig själv, såfort jag börjar kan jag knappt sluta.

Men nu ska jag ner och göra lite päpplepaj, kolla på halv 8 hos mig & äta godis. varvar måltidsersättningar & godis, känns ganska bra..  tog en springrunda iallafall- EGOBOOST!

här är ett par shorts jag köpt i veckan. Jag har lite rock-chick i mig, tro det eller ej.  Vi tjejer vill nog helst vara lite rockiga.. inombords iallafall, då sticker man ut lite extra!




US AND A

Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: lisa

vart har du köpt shortsen? :) riktigt snygga må jag säga! :D

2011-03-15 @ 21:12:44

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0