DU ÄR SÅ YEAH YEAH WOW WOW!

Ph: Från arkivet på clara, bebbis och mig.
Hade kundpass idag som alla andra onsdagar, tack mami och sara.f för ni ställde upp :) Annars pluggade jag hårt till halv två inatt. klockan två börjar ju faktist kännas tidigt att somna.. Ikväll är jag död-körd! Skolan går framåt,  samt livet, kärleken osv..
Härligt väder har vi även fått här i Norrköping, men nu ge mig våren!
Själv ikväll så tryckte i mig en halv semla idag med. Måste oxå berätta för er vilka sjukt härliga tjejer jag dras med i skolan varje dag.. hehe! Vi hörs tills vidare peace.
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0