inte ett moln så långt ögat kan nå.

Jag på grönan igår i min nya tunika/klänning från h&m :)

Kolla vilket underbart väder vi hade igår på grönan. ni ska få en massa bilder men just nu jobbar jag lite på brännan som jag gjort ett tag och bara njuter i en solstol med cocacola och cigg. Min stora syster och massor av hennes kompisar är här och krökar på bra här på sin studentvecka, haha skööna. så dunkmusik i högtalarna vill jag lova. försov mig så hann inte på brännbollen med skolan idag (haha) var helt död. Vi hörs soon!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0