I frihet är jag fången


Ph:Min saknade vän Isabelle och Jag, ca 2 veckor sedan!

Vi hade ledigt från skolan idag oxå så hade två söta vänner här inatt vars namn Jessica och Becca.
Vaknade runt 12 tiden idag, åkte senare till Mjölby för åter en jobbdag på BurgerKing!
Är nu hemma med min älskling här. Käkar chips,dricker cola och ska se en film nu, Mys!
Imorgon ringer klockan(Becca haha) halv9,vi ska då avklara sista skoldagen, bara fika och chilla!
Fred ut
MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: ballen

MISS YOU!

2011-06-15 @ 12:18:38
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0