I bet California wishing on these stars for me



Phs: Jag för tre veckor sedan!

Godmorning Sunshines!
Idag är jag uppe med tuppen, sov hos min Jesper inatt så när han tidigt imorse skulle iväg och jobba skjusa han mig hem innan! Igår var vi ett gäng hos Evelina och Benjamin i Linköping som böjd på lite fest där. Trevligt trevligt! Hann dock bara vara där i cirkus 1 ½ h pga att jesper skulle jobba idag! Nu imorse har jag gått en sväng med Teddy lillskiten och ska nu ta fram frukost som ska ätas på altanen. UNDERBART VÄDER MINA VÄNNER!
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD ANVÄNDER NI FÖR PROGRAM NÄR NI REDIGERAR ERA BILDER?!

det påminner ju om angelica blicks bilder!

SJUKT tacksam för svar!



xoxoxo! ♥

2011-06-04 @ 14:32:44

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0