Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Jag igårkväll. Slick-knut kan man lugnt säga. Halsband - Spanien, Linne - Monki, Shorts - H&M, sen hade jag svarta kilklackar och en svart kavaj till! Ni missar inte utsikten Elin har över hela staden från sin balkong på Lidingö va? TO DIE FOR.

Igår när vi kom fram till Stockholm fixade vi oss lite fort och tog tåget från Lidingö (där Elin bor) över till stan. Vi tralla omkring på stureplan och uppåt så köpte vi Sushi och satte oss på en trappa mitt på stan och åt haha (klockan var 23 så fanns inte uteservering för mat där längre). Men vi roa oss och det var mysigt! :) Sedan på natten drog vi hem till Elin och så sov vi alla där. Kommer massa bilder snart! Kram kram.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0