8 JUNI.

Jag hos Jessica i söndags, chilllll.

Nu är jag vaken och har ätit frukost. Drar mig snart in till skolan för att göra livräddning i idrott som jag missat. Därefter hämtar mamma mig så skjusar hon Matilda och mig till Mjölby till Burger King för åter en jobbdag! :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte visa hur ni gör med bilderna? vill VERKLIGEN veta. kan man ladda ned det då?



xoxo!

2011-06-08 @ 16:19:18
Postat av: malin

Hej! Hur fick ni jobb på Birgerking båda två?:) kram.

2011-06-08 @ 17:39:24
Postat av: evee

skjuss till mjölby? lyx! :)

2011-06-08 @ 21:13:27
URL: http://hott..

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0