No Strings Attached


Igår jobbade jag 12:30-17:00, lite extra jobb på jobbet sådär. gött. Kom hem och lagade tacos med familjen så åt crille och jesper här med. Sen såg vi filmer bl.a den här! Verkligen sevärd, så klockren och fin film. bra som satan tycker jag! :) ( google bilder ) Idag är jag ledig och har ätit frukost och sånt så nu softar jag bara.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0