två nya oldies!


Boots från Skopunkten.com
 Boots från Skopunkten.com

Åkte på att köpa skosingarna på bilden förra veckan då jag suktat mig på paret från vagabond en lång tid! De här liknar dom men är från skopunkten-399 kr.  Rubriken förklarar att jag köpte något som funnits ute länge, haha wastee. hej!

ville som fan bara säga att min tvillingsyster är den jag hatar mest i hela vida jäkla världen just nu!!!!! Ringer och säger till jesper att hon tappat våran kamera. Sara kom aldrig hem säger jag bara, aldrig! usch. 

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0