NEW IN.


B i l d 1 : Min nyfixade hörna i mitt rum. Tavlan är nyinköpt idag och tvn fick jag i julklapp! Synns att jag gillar stenar va? Hela min fondvägg är med stora stenar hihi! B i l d 2 : Peacehalsband - Ur och Penn 50 % rea så fick det för ynka 49 kr. Blixtlåsörhängen - Ur och Penn 50 % rea så fick det för en liten summa 24 kr! n i c e !

Sov hos min Crille inatt som sagt och åkte in till stan skapligt och mötte upp bästa Emelie och Matilda så tog vi en fika på Waynes. Sedan kilade vi med Emelie till hennes jobb restaurengen Munken, och pratade lite skit! matilda och jag tog sedan en sväng på stan sedan hämta våran mor upp oss så köpte vi med thaimat hem och massa mat plus tavlor. Har bara tagit det lugnt ikväll mot min vilja. inte kul. två gamla kompisar kommer på besök snart.
S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0