NEW IN.

 
Bild 1: Köpte denna snygga tröja idag, köpte den som lång och ska ha den på Ridsportgalan. för endast 60 kr!!! Bild 2: Linne från Weekday, köpte den i Stockholm förra helgen. mums på den!

Hej gott folk. Milla ligger i min säng och flummar och är störd, tar fula kort med sin mobil och gör mig tjock. Var på stan med Jessica förut som sagt, fick övre tröjan med mig hem! blev lite svull också heeehe. Milla kom till mig sen så har vi träffat strandberg en kortis sen så har vi gjort tacos. nu ska jag packa väskan och dra mig hem till Milla, ska nog basta och chilla så sover jag över där inatt med! naajs. Hörs!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0