Bilder från i lördags!














En massa bilder från i lördags då vi var i stockholm som ni kanske fattat att vi varit i hela helgen he he. shopping, taco bar. mer stan, hem fixa oss, ut och äta sushi, gå i stan ner mot stureplan på natten mm, in på en gayklubb i gamla stan haha. Vilken härlig lördag vi hade och vilken helg. OOOH SÅ BRA DEN VAR. Förövrigt har jag och bella varit och tränat som jag skrev i mitt mobilinlägg här nedan att vi skulle. ligger nu i min säng och ser top model på tv. är dödstrött. vi hörs snart igen! en måndag avklarad!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0