afrodansat.



Jag i min säng förut. varit i skolan nästan hela dagen haft kök. sedan sola jag jessica och bella och sen blev de donken käk. lite senare pallra jag och bella oss upp till friskis och körde ett afropass som vi bokade in i lördags, på torsdag har vi ett med! Nu ska jag med mamma, matilda, jesper hem till min stora syster och hennes pojkvän. blir lite mat och fika tror jag. hörs hemma sen.
S A R A



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0