we flew to Spain and got drunk on the beach



Kvällens outfit. Linne - Weekday, Långklänning - mammas gamla, skinnjacka - veromoda (gammal, Skor - skopunkten, "mobilhållare" - monki.

Denna tisdag gick fort, men riktigt härlig dag! slutade vid 11 ungefär i skolan. gick upp och träna ett medelpass med bella vid lunch på friskis sen mötte upp crille. vi åkte hem till mig. dusch, donken osv. sedan åkte vi in på bio kl:19:00 och såg "Love and other drugs", den var riktigt bra. åh älskar bio! massa gott till såklart. tåget missa vi så fick vänta en timma på nästa hem. dissar verkligen östgötatrafiken!! hatar den! Nu ligger vi i min säng och värmer oss, ser lite tv och myser. kanske tar sovmorgon imorgon slutar ändå 09 på morgonen ..! btw mina vänner, Crille och jag har 14 månader idag. Jag älskar dig mitt hjärta! ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice

2011-02-02 @ 22:34:55
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0