such a long time was too short.




Bild 1: Jag och älskling idag på stan. Bild 2&3: Dagens outfit. Chinos - Monki (gamla), Linne - Weekday, Skinnjacka - Vila, Kängor - skopunkten. Bälte - Zara (paris), Korsörhänge - Min vän Milla som gjort det <3 (skit dåliga bilder på mig I know haha) ..

Okej då är det den hedliga söndagskvällen igen. Börjar med att igårkväll åkte jag, älskling och Matilda hem till pappa där mer bekanta var så bjöds det på tacos. Det var trevligt. Blev sedan myskväll här hemma resten av kvällen med bra film och fin pojkvän. the tourist. HISS på den filmen verkligen, asbra! Idag åkte vi in till stan med mamma. Hon bjöd på shoppingdag whii. Fick lite med mig hem. Ni ska få se! Min mamma är verkligen världens bästa, finaste som finns. Love youu. Blev fika sen på coffee house med Matilda, mamma och Staffan. Väl hemma kom min bästaMilla hit, blev prat och lite så en stund. skönt att träffa henne igen! Nu har jag sett solsidan och ätit pizza. Imorgon vankas det praktik och afrodans. Det här lovet gick för fort :(

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0