onsdagkväll.



Bild 1: Älskling och jag i Spanien 10. Bild 2: Matilda och jag i Spanien 10.

Åhhhh jag vill bara till ett varmt land, saknar Spanienresan såinnåthelvete!! men men. Är hos älskling och vi har en myskväll. Nu ser vi sofias änglar.  Förut satt vi framför brasan och han åt toast och jag drack gott te. mysigt värre. Love my boy. På stan förut var jag med milla, bella och jessica. :) Vi kika runt, åt och jag fick med mig ett linne! Ni ska få se det imorgon! Vi hööörs. bye

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0