Hur jag sminkar mig.

FRÅGA: heej kan inte ni berätta lite hur ni sminkar er från grunden och vad ni använder för smink de vorre jättesnällt


SJUKT DÅLIGA BILDER MÅSTE JAG OBSERVERA OM! TOG DE NYSS OCH SMINKET SITTER UPPOCHNED!

SVAR: Steg 1: Fondation, använder Loreal True match.

Steg 2: Solpuder, från apoteket. Jag har inte dålig hy. Tycker det täcker bra osv.
Steg 3: Rouge, använder blusher h&m's egna. Tycker den är bra och jag har aprikos färgad.
Steg 4: Mascara, använder Maybelline lash stiletto. .
Steg 5: Ögonbrynpenna, använder brun från Lindex. Vet inte vad det är för märke..

Alla bilder är googlebilder. Jag är inget sminkfreak. Jag kan inget om smink, jag använder det jag tycker är bra för mig och nöjer mig med det! Brukar lägga svart kajal på ögonlocken som en eyeliner om jag vill fixa mig lite mer och lägga en lite guldig ögonskugga kanske också. Använder läppstift ofta, rosa och rött. me like. Men detta är det vardagliga och oftast blir det inte mer än fondation och puder. Sminkar mig så mycket jag hinner helt enkelt som till skolan osv. Hoppas du fick ett någorlunda bra svar. KRAM.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan när förlora ni sara/tilda eran oskuld ??

2011-02-27 @ 21:40:17

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0