fråga,

vart har du fått tag på den svarta toppen sara? :) den på bild nummer två ;)




SVAR: Vart ser du en svart topp vännen? Förstår inte vad du menar men detta var min outfit i lördags. Blommig Bustier - Zara (Paris), Grafittigrå skjorta - Weekday, Svarta tygshorts - H&m (gamla) Örhänge - min vän Milla son gjort det själv till mig.

Detta är ett tidsinställt inlägg. Är just nu på stan! Ska hem till min kille och sova hos honom inatt troligtvis, så vi hörs där!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: -

hon menar skjortan ofc :)

2011-02-24 @ 19:11:51

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0