DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!



Bild 1: Två sjukt snygga örhängen som min kära vän Milla har gjort till mig. hon är så duktig och jag är så glad, precis sådana här jag vill ha :D Tack världens bästa du, du är grym bästa! Bild 2: Bilder på Milla och mig från Stockholm och Ridsportgalan runt de senaste helgerna!

På stan gjorde vi lite ärenden. Blev även en fika på coffee house för min, jessica, bella och matildas del. det var ett tag sen kan man säga så det behövdes VERKLIGEN tjejor :) Milla kom till mig direkt när jag kom hem, hon hade med sig gottigheter den busiga tösen. hon är för bra hon hihi. vi har gjort varma mackor och sett på stylisterna med. blir avsnitt 4 för mig nu då milla åkte hem för en timma sedan ungefär. taggar även inför imorgon. kommer bli griiimt. i hope? :) Kommer svar på lite frågor snart med. på återseénde!
P.S fint gästinlägg "....." du har gjort här nere. HAHAHA! sötis. ska inte säga vem du är. är nog bäst så baby. ELLER?

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0