Bershka - paris

FRÅGA: Grymt snygga shorts på bild 1! Vart har du köpt dom? :) kramkram!



SVAR: De är från Bershka i Paris, köpte de i somras när jag var där! Jag gillar dem väldigt mycket, volangerna och rippningen är snyggt! Tack tjejen kram på dig med :) Bilden är på mig i Spanien i somras också!

Tisdag, tisdag, tisdag .. jag är sjukt trött! har haft praktik nu i två dagar. och 3 veckor till ska det bli. igår träna jag afrodans med bella och julie och sen solade jag. sov hos min älskling inatt också. jag har träningsvärk i vaderna kan jag lova, pain! men nu är Milla här hemma och blir chillidill och sleepover här inatt med matilda med. vi hörs latero.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0