alone on a path that only gets longer and longer.



Bilder från fikan på stan nyss. Jag ser ut som zebraskit men de gör inget för dehär tjejerna är bäst och goast! Var mysigt att se dem igen dock va inte alla med och fika men vi sågs efter! Nu kom jesper och plinga på, ska ut på en cancerpinne med han, har precis ätit klart mina rostade mackor och tar med mig mitt jordgubbste ut som jag hoppas hjälper min feta förkylning på en liten väg! Snart får ni upp en ny tisha jag köpte i Stockholm i helgen.

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0