men jag lever för ikväll.


3 bilder från igår tagna från Bellas blogg HEHE.

Igår drog vi på fest i blacka! var helt okej och en massa gamla ansikten. älskling hämta mig inatt så sov hos honom och vi soooooov länge idag kan jag lova. haha. Åkte hem dirket och upp till stallet med Milla och Matilda idag. var underbart, jag red och galoppera :D whii. milla hade med sig fika så vi stanna mitt i ingenstans och tog picknick. gulligaste hon. vi har haft det jätte mysigt idag. ikväll blir det ferre! hem till Disa på förkrök sedan på Lovisas 18-års fest! NAJS.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0